خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
deli meat
Tobacco
Window repair
خرید یخچال ال جی
Window repair
فلنج
فایل تحقیقات دانشجویی
<-BloTitle->
<-BloText->

بررسی ارتباط جو روانی،اجتماعی کلاس درس با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی

پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی همراه با پرسشنامه پیشرفت تحصیلی و مسایل مربوط به آن یکی از دغدغه های اصلی نظام آموزش و پرورش و آموزش عالی کشورهاست چرا که مسئولین و تصمیم گیرندگان سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در سراسردنیا، توسعه و پیشرفت جامعه را در توسعه و پیشرفت نظام آموزشی می دانند و این توسعه و پیشرفت از طریق پیشرفت تحصیلی

دانلود بررسی ارتباط جو روانی،اجتماعی کلاس درس با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی

جو روانی
اجتماعی کلاس
پیشرفت تحصیلی 
 ادراک
انتظار
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل doc
حجم فایل 287 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 112

مقدمه و هدف:جو روانی-اجتماعی کلاس درس یکی از عوامل موثربر پیشرفت تحصیلی دانشجویان است. جو روانی-اجتماعی کلاس ،تاثیرات معناداری بر رفتارهای یادگیری دانشجویان ،باورهای مربوط به خود، اسنادهای علمی، انگیزش تحصیلی و اجتماعی،عملکرد هیجانی ، ارزش ها و پیشرفت تحصیلی دارد. این مطالعه به منظور بررسی ارتباط جو روانی-اجتماعی کلاس با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دکترای حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی کرمان صورت گرفته است.

مواد و روشها: این مطالعه توصیفی -تحلیلی و از نوع مقطعی است که در دانشجویان دکترای حرفه ای (پزشکی،دندانپزشکی و داروسازی) دانشگاه علوم پزشکی کرمان و اساتید آنها با استفاده از پرسشنامه جو روانی-اجتماعی کلاس درس(میشو ،کومو و گوپیل)در دو سطح ادراک و انتظار ،در بین 115 نفر دانشجوی پزشکی،42نفر دانشجوی دندانپزشکی و 65 نفر دانشجوی داروسازی و همچنین تعداد 21 نفرعضوهیئت علمی انجام شد. برای توصیف داده ها از شاخص های مرکزی و پراکندگی و همچنین جداول استفاده گردید و به منظور تحلیل داده ها نیز از آزمون های tبا دو گروه مستقل، t زوجی، آزمونANOVA و همچنین ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. سطح معنی داری دراین مطالعه کمتر از 0.05 در نظرگرفته شده است.

یافته ها:مقایسه نمره انتظار (77/4 ± 80/31) و ادراک (60/4 ± 2/29) اساتید از جو کلاس نشان دهنده اختلاف معنادار می باشد(P<0.05 ). با استفاده از آزمون ANOVA به طور مشخص سطح انتظار اساتید بیشتر از ادراک می باشد.در دانشجویان نیز مقایسه نمره انتظار (37/4 ± 03/29) و ادراک (10/5 ± 433/24) از جو کلاس نشان دهنده وجود اختلاف معنادار می باشد و به طور مشخص سطح انتظار بیشتر از ادراک می باشد(P<0.001).و مقایسه نمره انتظار و ادراک بین دانشجویان سه دانشکده از جو کلاس نیز نشان دهنده اختلاف معنادار می باشد و به طور معناداری سطح انتظار بیشتر از ادراک می باشد(P<0.01). این در حالی است که بین دانشجویان 3 رشته از نظر تفاوت بین انتظار و ادراک، تفاوتی وجود ندارد(P>0.05).مقایسه نمره انتظار و ادراک بین دانشجویان و اساتید از جو کلاس نیز نشان دهنده اختلاف معنادار می باشد و به طور معناداری سطح انتظار(P<0.05) و ادراک (P<0.001) اساتید بیشتر از دانشجویان است.وبین معدل دانشجویان فقط با نمره ادراک همبستگی ضعیف و منفی (معکوس) وجود دارد P=0.042)).

نتیجه گیری:درمجموع یافته های این مطالعه نشان می دهد که بین جو روانی-اجتماعی کلاس و پیشرفت تحصیلی رابطه ی معناداری وجود دارد. برای پیشگیری از افت تحصیلی شناسایی و توسعه مدلهای مفهومی به ویژه، تدوین و توسعه ی یک مدل تجربی ازعملکرد تحصیلی برپایه ویژگیهای شناختی در این راستا می تواند کمک کننده باشد .

فهرست مطالب

چکیده. ‌أ

فهرست جداول. ‌د

فهرست ضمائم و پیوست.. ‌ه

فصل اول: مقدمه و اهداف

1-1)مقدمه:2

2-1)بیان مسئله و اهمیت موضوع:3

3-1)هدف کلی.. 6

1-3-1)اهداف جزئی :6

2-3-1)اهداف كاربردی:6

4-1)سؤالات و فرضیات پژوهش :7

فصل دوم: کلیات وبررسی متون

1-2)کلیات.. 9

1-1-2)فلسفه تعلیم و تربیت.. 9

2-1-2)یادگیری.. 9

3-1-2)آموزش... 10

4-1-2)پیشرفت تحصیلی:11

5-1-2)کلاس درس:13

6-1-2)جو روانی-اجتماعی کلاس:14

2-2)مروری برمطالعات ایران و جهان.. 19

2-2-2)مطالعات جهان:19

2-2-2)مطالعات ایران:26

3-2)جمع بندی.. 29

فصل سوم: روش تحقیق

1-3) نوع مطالعه:31

2-3)جمعیت مورد مطالعه. 31

3-3)روش جمع آوری داده ها:31

4-3)روش اجرا:31

5-3)مشخصات ابزار جمع آوری داده های مطالعه:32

6-3)پرسشنامه اصلی تحقیق.. 32

7-3)روش تجزیه و تحلیل داده ها:34

8-3)تعاریف واژه ها34

پیشرفت تحصیلی:34

2-8-3)تعریف عملی:35

9-3) ملاحظات اخلاقی:35

10-3)مشکلات و محدودیت ها:36

فصل چهارم: یـافتــه هـا

1-4)مقدمه:38

1-1-4)تجزیه و تحلیل آماری.. 38

2-1-4)مشخصات نمونه ها:38

3-1-4)خصوصیات اساتید :40

4-1-4)خصوصیات دانشجویان:42

5-1-4)وضعیت انتظار و ادراک اساتید و دانشجویان:44

6-1-4)نتایج تحلیل های به عمل آمده:44

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

1-5) بحث بررسی دستیابی به اهداف پژوهش:51

2-5)نتیجه گیری نهایی :57

3-5)پیشنهادات برای پژوهش های آتی.. 57

4-5)پیشنهادات کاربردی.. 58

منابع و مآخذ

 فهرست جداول

جدول 1- 4: فراوانی افراد شرکت کننده در پژوهش.... 49

جدول 2-4: مشخصات اساتید شرکت کننده در پژوهش (15=n)51

جدول 3-4: مشخصات دانشجویان شرکت کننده در پژوهش (203=n)53

جدول 4- 4: مقایسه نمره انتظار و ادراک بین دانشجویان سه دانشکده از جو کلاس... 55

جدول 5- 4: مقایسه اختلاف نمره انتظار و ادراک بین دانشجویان 3 رشته. 56

جدول 6- 4: مقایسه نمره انتظار و ادراک بین دانشجویان برحسب جنس.... 57

جدول 7- 4: مقایسه نمره انتظار و ادراک بین دانشجویان و اساتید از جو کلاس... 58

جدول 8- 4: وضعیت همبستگی سن، معدل، نمره انتظار،نمره ادراک دانشجویان از جو کلاس... 59

 فهرست ضمائم و پیوست

پیوست شماره یك: پرسشنامه دانشجویان.. 83

پیوست شماره دو: پرسشنامه اساتید. 89

دانلود بررسی ارتباط جو روانی،اجتماعی کلاس درس با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی ارتباط جو روانی،اجتماعی کلاس درس با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پز,

تاريخ : 21 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : حسین | بازدید : <-PostHit->
دانلود نمونه سوال کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی(سری پنجم )

سری پنجم نمونه سوالات کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی برای رشته های عمران ، معماری ، کاردانی و دریافت کارت مهارت فنی و حرفه ای . سوالات آزمون های قبلی ، سوالات پر تکرار آزمون ها ، سوالات احتمالی آزمون های بعدی تهیه شده توسط مدرس رشته کاردانی عمران در2 صفحه شامل 20 سوال

دانلود دانلود نمونه سوال کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی(سری پنجم )

نمونه سوال با جواب
نمونه سوال کمک بنای سفت کار با جواب
نمونه سوال بنایی با جواب
نمونه سوال بتن ریزی با جواب
سوال پی ریزی با جواب
دسته بندی نمونه سوالات فنی و مهندسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 7 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3

سری پنجم  نمونه سوالات کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی برای رشته های عمران ، معماری ، کاردانی و دریافت کارت مهارت فنی و حرفه ای . سوالات آزمون های قبلی ، سوالات پر تکرار آزمون ها ، سوالات احتمالی آزمون های بعدی تهیه شده توسط مدرس رشته کاردانی عمران در2 صفحه شامل 20 سوال  . . . بقیه سری نمونه سوالات نیز از همین سایت قابل دانلود هستند .

1-از چه ابزاری برای تراز کردن کلیه سطوح استفاده می شود؟

1)شیلنگ تراز             2) تراز                     3) متر                     4) شیشه

2- طول دسته بیل حدودا باید چند سانتی متر باشد؟

1)100-140              2)140-150              3)95-100                4)120-130

3- دسته بیل باید چند سانتی متر خمیده باشد تا در موقع کار راحتتر استفاده شود؟

1)1-2 سانتی متر        2)3-4 سانتی متر        3) 2-3 سانتی متر       4) 1-4 سانتی متر

4- با فرقون می توان چند کیلوگرم مصالح حمل کرد؟

1)65-75                  2)170-185              3-)120-138            4)100-150

5- ار چه وسایلی برای جابجایی و پخش کردن آب و دوغاب آهک استفاده می شود؟

1) استانبولی              2) سطل                   3) فرقون                  4) زنبه

دانلود دانلود نمونه سوال کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی(سری پنجم )






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود نمونه سوال کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی(سری پنجم ) ,

تاريخ : 21 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : حسین | بازدید : <-PostHit->
مقاله تعیین گونه های سنگی پتروفیزیکی با استفاده از تکنیک آنالیز خوشه ای

در مطالعه حاضر بر روی سازند داریان در میدان گازی پارس جنوبی(لایه نفتی)، با استفاده از این روش و براساس داده­های تخلخل- تراوایی تعداد پنج خوشه تعیین شد

دانلود مقاله تعیین گونه های سنگی پتروفیزیکی با استفاده از تکنیک آنالیز خوشه ای

خوشه
دانلود
مقاله
مقاله فارسی
تعیین گونه¬های سنگی پتروفیزیکی با استفاده از تکنیک آنالیز خوشه¬ای
مقاله زمین شناسی
مقاله نفت
گونه¬های سنگی پتروفیزیکی
دسته بندی زمین شناسی و نفت
فرمت فایل docx
حجم فایل 399 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

نویسنده مقاله: ناصر آقازاده

فقط چکیده این مقاله به انگلیسی ترجمه شده است.

چكیده :

تعیین گونه­ های سنگی پتروفیزیکی یکی از مهمترین پارامترها در توصیف مخزن می­باشد. معمولا، محدوده گروه­های سنگی تعیین شده برروی نمودار تخلخل و تراوایی، به خوبی از هم تفکیک نشده و دارای هم­پوشانی می­باشند.­ در این مطالعه از روش آنالیز خوشه­ای برای طبقه­بندی گونه­های سنگی پتروفیزیکی استفاده شده است. هدف آنالیز خوشه­ای قرار دادن یک مجموعه از داده­ها در گروه­هایی (که خوشه­ نامیده می­شود) می­باشد، به طوریکه داده­ها در درون هر یک از گروه­ها اختلاف چندانی با یکدیگر نداشته و همگن باشند. خوشه­سازی سلسله­ای، روشی برای گروه­بندی داده­ها به طور همزمان در مقیاس­های مختلف با استفاده از درخت خوشه­ای است، که در آن بهترین مقیاس به منظور گروه­بندی داده­ها استفاده می­شود، در مطالعه حاضر بر روی سازند داریان در میدان گازی پارس جنوبی(لایه نفتی)،  با استفاده از این روش و براساس  داده­های تخلخل- تراوایی تعداد پنج خوشه تعیین شد به طوری که هر خوشه ساخته شده بر مبنای پارامترهای تخلخل و تراوایی به عنوان نماینده یک گونه سنگی در نظر گرفته شده است و به منظور ایجاد ارتباط با فابریک­های سنگی، کیفیت مخزنی هر یک از رخساره­ها در خوشه­ها مورد ارزیابی قرار گرفت. 


Abstract:

Identification of petrophysical rock types is the most important parameters in reservoir characterization. Generally, range of identified rock groups on the porosity-permeability cross_plot, are not well separated from each other and show overlapping. In this study, a cluster analysis approach is used to classify reservoir rock types. The goal of cluster analysis is to classify data into groups called cluster, so that the data within each group have no significant differences with each other. In the present study on the Dariyan formation in South Pars gasfield, five clusters were identified based on porosity and permeability data So that, each created cluster based on porosity and permeability parameters was assigned to each rock type as a representative. Finally, in order to establish a connection with rock fabrics, the reservoir quality of rock facies was evaluated in each cluster.  

دانلود مقاله تعیین گونه های سنگی پتروفیزیکی با استفاده از تکنیک آنالیز خوشه ای






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله تعیین گونه های سنگی پتروفیزیکی با استفاده از تکنیک آنالیز خوشه ای ,

مقاله تعيين گروههای سنگی پتروفيزيکی با استفاده از مفهوم واحدهای جریانی و روش تحلیل خوشه ای

. هر واحد جریانی هیدرولیکی با نشانگر زون جریانی مرتبط می­باشد. بنابراین زون­بندی یک مخزن با استفاده از نشانگرهای زون جریانی و شناسایی واحدهای جریانی می­تواند برای ارزیابی کیفیت مخزنی بر اساس روابط نفوذپذیری- تخلخل استفاده شود.

دانلود مقاله تعيين گروههای سنگی پتروفيزيکی با استفاده از مفهوم واحدهای جریانی و روش تحلیل خوشه ای

سازند داریان
 میدان پارس جنوبی
کیفیت مخزنی
واحدهای جریانی هیدرولیکی
آنالیز خوشه ای
دانلود
مقاله
مقاله فارسی
مقاله زمین شناسی
مقاله نفت
دانلود مقاله زمین شناسی و نفت
کارشناسی ارشد نفت
دسته بندی زمین شناسی و نفت
فرمت فایل docx
حجم فایل 1622 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25

نویسنده مقاله: ناصر آقازاده

تعیین گروههای سنگی پتروفیزیکی با استفاده از مفهوم واحدهای جریانی و روش تحلیل خوشه­ ای

مطالعه موردی از سازند داریان، میدان پارس جنوبی، خلیج فارس.

چکیده:

       سازند داریان به سن آپتین، به عنوان یکی از مخازن حاوی نفت در میدان گازی پارس جنوبی به شمار می­رود. وقوع ناپیوستگی بزرگ جهانی در انتهای آپتین، موجب رخنمون تحت الجوی این سازند،  تاثیر فرآیندهای دیاژنژ جوی و گسترش شدید حفرات انحلالی شده است.  هدف از این مطالعه بررسی ویژگی­های مخزنی، مشخص کردن توزیع فضایی شاخص­های پتروفیزیکی مانند تخلخل، تراوایی و اشباع شدگی است. روابط تخلخل- تراوایی را می­توان در چارچوب واحدهای جریانی هیدرولیکی به منظور تعیین سنگهای مخزنی ناهمگن به کار گرفت. یک واحد جریانی، حجمى از سنگ مخزن است که به طور عمودى و جانبى پیوسته و قابل پیش­بینی بوده و خصوصیات زمین‌شناسى و پتروفیزیکى تاثیرگذار بر روى جریان سیال در درون آن ثابت است و به  طور مشخص از سایر حجم‌هاى سنگی متمایز است. هر واحد جریانی هیدرولیکی با نشانگر زون جریانی مرتبط می­باشد. بنابراین زون­بندی یک مخزن با استفاده از نشانگرهای زون جریانی و شناسایی واحدهای جریانی می­تواند برای ارزیابی کیفیت مخزنی بر اساس روابط نفوذپذیری- تخلخل استفاده شود. در مطالعه حاضر، سازند داریان به پنج واحد جریانی هیدرولیکی براساس نشانگر زون جریانی تقسیم شده است. به منظور شناسایی رخساره­های با بهترین و بدترین وضعیت مخزنی، درصد هر یک از واحدهای جریانی در رخساره­های شناسایی شده تعیین شد. هدف آنالیز خوشه­ای قرار دادن یک مجموعه از داده­ها در گروههایی (که خوشه نامیده می­شود) می­باشد، به طوریکه داده­های درون هر یک از گروهها اختلاف چندانی با یکدیگر نداشته و همگن باشند و نسبت به داده­های سایر خوشه­ها ناهمگن باشند. خوشه­سازی سلسله­ای، روشی برای گروه­بندی داده­ها به طور همزمان در مقیاس­های مختلف با استفاده از درخت خوشه­ای است، که در آن بهترین مقیاس به منظور گروه­بندی داده­ها استفاده می­شود.، در مطالعه حاضر و با استفاده از این روش و به منظور گروه­بندی داده­های تخلخل- تراوایی با ویژگیهای مشابه در خوشه­های جداگانه، تعداد پنج خوشه تعیین و به منظور ایجاد ارتباط با فابریک­های سنگی، درصد هر یک از رخساره­ها در خوشه­ها تعیین شد.  هر دو روش  نتایج رضایت بخشی را در مطالعه سازند داریان در این میدان ارائه داده است. بر این اساس می­توان تکنیک­های مورد استفاده را به طور کاربردی برای مطالعات زمین­شناسی سایر مخازن ناهمگون بکار برد.

دانلود مقاله تعيين گروههای سنگی پتروفيزيکی با استفاده از مفهوم واحدهای جریانی و روش تحلیل خوشه ای






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله تعيين گروههای سنگی پتروفيزيکی با استفاده از مفهوم واحدهای جریانی و روش تحلیل خوشه ای ,

تاريخ : 21 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : حسین | بازدید : <-PostHit->
سيل و روشهاي مهار آن (با تاکيد بر سيلبند)

سیل و روشهای مهار آن (با تاکید بر سیلبند)

دانلود سيل و روشهاي مهار آن (با تاکيد بر سيلبند)

سیل
مهار
سیل بند
مهندسی
رودخانه
طراحی
اپی
دسته بندی عمران و نقشه کشی
فرمت فایل doc
حجم فایل 896 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 74

فهرست مطالب

عنوان

فصل اول: سیلاب

1-1- سیلاب

1-2- بررسی تاریخی سیلاب های کشور

1-3- طبقه بندی سیلهای كشور

1-4-  برآورد میزان خسارات وارده در سیلاب

1-5- مطالعات اجتماعی و اقتصادی سیستم های کنترل سیلاب

1-5-1-  مطالعات اجتماعی

1-5-2-    مطالعات اقتصادی

1-6- روشهای مقابله با سیلاب

1-6-1- روشهای غیر سازه ای مهار سیلاب

1-6-2- روش های سازه ای مهار سیلاب

1-6-3- روش های تلفیقی مهار سیلاب

فصل دوم: روشهای سازه ای کنترل سیلاب ( با تاکید بر سیلبند)

-1-2  احداث خاکریز یا گوره در امتداد رودخانه

2-2- احداث مخازن تسکین سیلاب در مسیر رودخانه

2-3- انحراف سیلاب

2-4-  اصلاح مسیر

2-5-  تغذیه مصنوعی منابع آب زیرزمینی

2-6- مهار آب با آب

  2-7- احداث دیوارهای سیل بند در امتداد رودخانه

2-7-1- روش های تعیین ارتفاع دیوارهای سیلبند

2-7-2- سطوح احتمالاتی طراحی

2-7-3- عدم قطعیت                                                                                 

2-7-4-  قابلیت اعتماد

2-7-5- ریسك در مفهوم كلی

2-7-6-  بیان ریاضی ریسك و قابلیت اعتماد در سیستم های مهندسی هیدرولیك

2-7-7- ریسك سیلاب  

2-7-8- ریسك در تعیین ارتفاع دیوارهای سیلبند:

2-7-9- عدم قطعیت های موجود در تعیین ارتفاع دیوارهای سیلبند

2-7-10-  بررسی آثار اجرای سیل بند بر اوضاع اجتماعی منطقه

2-7-11-  برآورد میزان هزینه به سود طرح در اجرای دیوار سیلبند

2-7-12- تصمیم گیری تحت شرایط عدم اطمینان

2-7-13- تعیین حدود پروفیل سطح آب و ظرفیت مقطع متناظر با قابلیت های اعتماد مورد نظر

2-7-14- بررسی تاثیر در نظر نگرفتن عدم قطعیت های هیدرولیكی

2-7-15- بررسی عدم قطعیت هر كدام از پارامترهای دخیل در عدم قطعیت كلی رابطه مانینگ

2-8-  طبقه بندی روش های مهار سیلاب در حیطه زمان

2-9-  تغییرات شاخص در اثر به کارگیری روش های ساز های مهار سیلاب

مراجع و منابع

دانلود سيل و روشهاي مهار آن (با تاکيد بر سيلبند)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
سيل و روشهاي مهار آن (با تاکيد بر سيلبند) ,

تاريخ : 21 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : حسین | بازدید : <-PostHit->
آشنائي با نرم افزار Crop wat

آشنائی با نرم افزار Crop wat

دانلود آشنائي با نرم افزار Crop wat

آشنایی
نرم افزار
کشاورزی
تبخیر
تعرق
crop wat
دسته بندی کشاورزی
فرمت فایل doc
حجم فایل 314 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

چکیده : در بین روش های تركیبی روش پنمن مانتیث یكی از معتبر ترین روش ها برای تخمین ET0 است . در این روش گیاه مرجع یك پوشش چمن فرضی است كه ارتفاع آن 12 سانتی متر و ضریب بازتابش در آن 23% است . در گیاه چمن فرضی مانتیث زبری سطح كه بستگی به ارتفاع گیاه و سرعت باد دارد و لذا مقاومت آیرودینامیك در این مورد با آنچه در معادله پنمن می باشد متفاوت است . لذا تابع باد در معادله پنمن مانتیث نیز متفاوت است . علاوه بر مقاومت آیرودینامیك كه مربوط به خارج شدن بخار آب از سطح پوشش گیاهی به هوای خارج می باشد ؛مقاومت دیگری نیز در نظر گرفته می شود و آن مقاومت روزنه های برگ در مقابل پخش بخار آب از آن به خارج می باشد .در این روش فرض می شود كه كل سطح پوشش گیاهی یك برگ بزرگ با روزنه های موجود در آن است . مقاومت روزنه ها در برابر خروج آب در روش فائو پنمن مانتیث از 30 ثانیه بر متر برای گیاهان مناطق خشك تا 150 ثانیه بر متر در پوشش های متغیر است كه در گیاه فرضی برای آن 70 s/m ‏فرض شده است
Crop wat برنامه ای است كه از روش پنمن مانتیث فائو برای محاسبه ET0 استفاده می كند .

دانلود آشنائي با نرم افزار Crop wat






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
آشنائي با نرم افزار Crop wat ,

تاريخ : 21 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : حسین | بازدید : <-PostHit->
پروژه درس طراحي سيستم‌هاي زهكشي

پروژه درس طراحی شبکه های زهکشی

دانلود پروژه درس  طراحي سيستم‌هاي زهكشي

زهکشی
طراحی
سیستم
دانلود
پروژه
دانلود پروژه
پروژه زهکشی
شبکه های زهکشی
پروژه درس طراحی زهکشی
 The design of drainage networks
پروژه
دسته بندی کشاورزی
فرمت فایل doc
حجم فایل 2292 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

فهرست مطالب

مقدمه

نیاز آبی

بارش مؤثر

منحنی های Kc

محاسبه هیدرومدول

كیفیت آب آبیاری

مسائل مربوط به شوری

مسائل مربوط به سدیم

زیان های ناشی از سمیت عناصر

مشخصات فیزیكی و شیمیایی خاك

محاسبه برنامه آبیاری

برآورد نیاز آبشویی

طراحی زهكش های لوله ای

طراحی پوشش مناسب برای زهكش ها

طراحی زهكش های روباز

نقشه توپوگرافی و منطقه زیر كشت

نقشه آرایش شبكه زهكشی

دانلود پروژه درس  طراحي سيستم‌هاي زهكشي






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پروژه درس طراحي سيستم‌هاي زهكشي ,

تاريخ : 21 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : حسین | بازدید : <-PostHit->
مقاله نشاط سازمانی

شادی احساس و هیجانی است که هنگام ارضای نیازهای انسان در او پدید می آیدوزندگی را خشنود می سازد در یک تقسیم بندی کلی به دو نوع شادی های واقعی،عمیق و تعالی بخش و شادی های گذرا تقسیم می شود

دانلود مقاله نشاط سازمانی

دانلود
مقاله
دانلود مقاله
مدیریت دولتی
دانلودمقاله برای رشته مدیریت
مقاله نشاط سازمانی
دانلود مقاله نشاط سازمانی
نشاط
 بهره وری
رفتار سازمانی
محیط کار
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 40 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17


چکیده

       شادی احساس و هیجانی است که هنگام ارضای نیازهای انسان در او پدید می آیدوزندگی را خشنود می سازد. در یک تقسیم بندی کلی به دو نوع شادی های واقعی،عمیق و تعالی بخش و شادی های گذرا تقسیم می شود.در این مقاله سعی شده است ،با تعریف نشاط شروع به توضیح اهمیت این موضوع مهم در سازمانها نمائیم .باتوجه به نقش اساسی نشاط در افزایش بهره وری سازمان با مطالعه  8 مقاله که طی سالهای اخیر صورت گرفته است ،راهکارهایی جهت افزایش این امر مهم ارائه شده است .امید است مقاله حاضر بتواند ذهن خواننده محترم را درباره ارزش و اهمیت نشاط درسازمان آماده کرده و در این باب مثمر ثمر واقع شود.

       عناوین اصلی که جهت توضیح اهمیت نشاط در سازمان دراین مقاله به آن پرداختیم شامل موارد ذیل می باشد: مقدمه ای بر نشاط، تعریف نشاط ،انواع شادی و شادمانی، نشاط از دیدگاه قران و احادیث،منابع و موانع نشاط ،رابطه بین نشاط و بهره وری ،عوامل مرتبط با نشاط در سازمان  و در نهایت پیشنهاداتی در جهت افزایش نشاط سازمانی ارائه شده است.

کلید واژه: نشاط –  بهره وری –  رفتار سازمانی –  محیط کار

مقدمه

       شادابی یک اصل مهم برای مردم است، نشاط در بیشتر جوامع به عنوان یک ارزش بزرگ درنظر گرفته شده است.شادابی به شکل " لذت "در تمام شکلهای نوع شناسی عواطف اساسی انسان نمایان می شود.احساس شادی برای تجارب انسانی ضروری است و اغلب انسانها در طول زمان بطور متوسط شاد اند.نشاط نظر فیلسوفان را از ما قبل تاریخ جذب کرده است ، با این حال فقط اخیرا توانسته است پیشرفتهایی در این زمینه  داشته باشد. (fisher,2010,pp384)

       انسان به طور فطری از غم گریزان و به سوی شادی در حرکت است. شادی و نشاط نه تنها بر روح و روان انسان، بلکه بر جسم او نیز تأثیر می گذارد. از نگاه اجتماعی، نیز شادمانی، قلب ها را به یکدیگر نزدیک و ترس، نگرانی، ناکامی و بدگمانی را بی اثر می کند. ارسطو می گوید: «شادی، بهترین چیزهاست و آن قدر اهمیت دارد که دیگر چیزها وسیله به دست آوردن آن هستند.» دین مقدس اسلام نیز که تأمین کننده صلاح دنیا و آخرت آدمی است، شادی های مناسب و حلال را تأیید می کند و پیروانش را از افسردگی و بی حالی برحذر می دارد.

دانلود مقاله نشاط سازمانی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله نشاط سازمانی ,

تاريخ : 21 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : حسین | بازدید : <-PostHit->
دانلود نمونه سوال کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی(سری هفتم )

سری هفتم نمونه سوالات کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی برای رشته های عمران ، معماری ، کاردانی و دریافت کارت مهارت فنی و حرفه ای سوالات آزمون های قبلی ، سوالات پر تکرار آزمون ها ، سوالات احتمالی آزمون های بعدی تهیه شده توسط مدرس رشته کاردانی عمران در6 صفحه شامل 50 سوال با جواب

دانلود دانلود نمونه سوال کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی(سری هفتم )

نمونه سوال با جواب
نمونه سوال کمک بنای سفت کار با جواب
نمونه سوال بنایی با جواب
نمونه سوال بتن ریزی با جواب
سوال پی ریزی با جواب
دسته بندی نمونه سوالات فنی و مهندسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6

سری هفتم  نمونه سوالات کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی برای رشته های عمران ، معماری ، کاردانی و دریافت کارت مهارت فنی و حرفه ای . سوالات آزمون های قبلی ، سوالات پر تکرار آزمون ها ، سوالات احتمالی آزمون های بعدی تهیه شده توسط مدرس رشته کاردانی عمران در6 صفحه شامل 50 سوال با جواب . . . بقیه سری نمونه سوالات نیز از همین سایت قابل دانلود هستند .

1-کدام یک از موارد زیر مربوط به ملاتهای آبی می باشد؟

الف) گل رس              ب) کاه گل                ج) گچ و خاک            د) باتارد

2- کدامیک از موارد زیر مربوط به اندود های هوایی است؟

الف) گچ دستی           ب) ماسه و سیمان        ج) ماسه و آهک          د) تخته ماله ای

3- جهت فرش کف اتاقی به ابعاد 5  3.5 با موزائیک چند متر مربع می باشد؟

الف) 12 متر مربع        ب) 17.5 متر مربع       ج) 13 متر مربع          د) 17 متر مربع

4- جهت اندود گچ سفید یک اطاق 4 3 محاسبه نمائید که چند متر مربع می باشد در صورتیکه ( پنجره 2  1.5 و درب 2.20  1 ) باشد؟

الف) 48.25 متر مربع              ب) 54.80 متر مربع     ج) 48.80 متر مربع      د) 54.70 متر مربع

5- دیواریست آجری به طول 43 سانتی متر و به ارتفاع 2.5 متر مطلوبست مساحت دیوار؟

الف) 170.5 متر مربع    ب) 170.25 متر مربع    ج) 105.7 متر مربع      د) 107.5 متر مربع

دانلود دانلود نمونه سوال کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی(سری هفتم )






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود نمونه سوال کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی(سری هفتم ) ,

تاريخ : 21 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : حسین | بازدید : <-PostHit->
دانلود نمونه سوال کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی(سری ششم)با جواب

سری ششم نمونه سوالات کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی برای رشته های عمران ، معماری ، کاردانی و دریافت کارت مهارت فنی و حرفه ای . سوالات آزمون های قبلی ، سوالات پر تکرار آزمون ها ، سوالات احتمالی آزمون های بعدی تهیه شده توسط مدرس رشته کاردانی عمران در3 صفحه شامل 20 سوال با جواب

دانلود دانلود نمونه سوال کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی(سری ششم)با جواب

نمونه سوال با جواب
نمونه سوال کمک بنای سفت کار با جواب
نمونه سوال بنایی با جواب
نمونه سوال بتن ریزی با جواب
سوال پی ریزی با جواب
دسته بندی نمونه سوالات فنی و مهندسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 8 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3

سری ششم  نمونه سوالات کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی برای رشته های عمران ، معماری ، کاردانی و دریافت کارت مهارت فنی و حرفه ای . سوالات آزمون های قبلی ، سوالات پر تکرار آزمون ها ، سوالات احتمالی آزمون های بعدی تهیه شده توسط مدرس رشته کاردانی عمران در3 صفحه شامل 20 سوال با جواب . . . بقیه سری نمونه سوالات نیز از همین سایت قابل دانلود هستند .

1-نام دیگر بتن مگر چیست؟

الف) بتن مخلوط                   *ب) بتن پاکیزگی                 ج) بتن ملات              د) بتن شن

2- اصولا برای صاف نمودن سطح روی بتن مگر از کدام وسیله استفاده می شود؟

الف) کمچه                ب) ماله          ج) بیل           *د) تخته ماله

3- طریقه استفده از شیلنگ تراز چند است؟

*الف) 1 و 2              ب) 1 و3         ج) 2 و3                   د) 1 و 4

4- عیار سیمان در بتن مگر چه مقدار است؟

الف) 100 کیلوگرم سیمان در متر مکعب بتن               ب) 350 کیلوگرم سیمان در متر مکعب بتن

*ج) 150 کیلوگرم سیمان در متر مکعب بتن               د) 300 کیلوگرم سیمان در متر مکعب بتن

5- دلایل اجرای بتن مگر را ذکر کنید.

*الف) سطح زیر فونداسیون                ب) با استفاده کردن از متر

ج) از سطح تراز کمتر                       ج) شیلنگ ترازها در روی متر

دانلود دانلود نمونه سوال کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی(سری ششم)با جواب






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود نمونه سوال کمک بنای سفت کار، بنایی ، پی و بتن ریزی(سری ششم)با جواب ,

<-BloTitle->
<-BloText->