خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه ساکر
رزرو آنلاين هتل خارجي
آموزش آشپزی ایرانی
خرید گیفت کارت
کپسول آتش نشانی
کولرگازی ارزان
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
فلنج
فایل تحقیقات دانشجویی
<-BloTitle->
<-BloText->

تاريخ : 18 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : حسین | بازدید : <-PostHit->
پروژه اداره پست به زبان سی شارپ با بانک اطلاعاتی sql به همراه سورس کد

پروژه اداره پست به زبان سی شارپ با بانک اطلاعاتی sql به همراه سورس کد

دانلود پروژه اداره پست به زبان سی شارپ با بانک اطلاعاتی sql به همراه سورس کد

دانلود پروژه اداره پست به زبان سی شارپ با بانک اطلاعاتی sql به همراه سورس کد
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کار در منزل
دانلود
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل zip
حجم فایل 192 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

پروژه اداره پست به زبان سی شارپ با بانک اطلاعاتی sql به همراه سورس کد

دانلود پروژه اداره پست به زبان سی شارپ با بانک اطلاعاتی sql به همراه سورس کد






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پروژه اداره پست به زبان سی شارپ با بانک اطلاعاتی sql به همراه سورس کد ,

تاريخ : 18 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : حسین | بازدید : <-PostHit->
تحقیق کاربرد آسانسور و تاریخچه صنعت آسانسور در ایران

تحقیق کاربرد آسانسور و تاریخچه صنعت آسانسور در ایران

دانلود تحقیق کاربرد آسانسور و  تاریخچه صنعت آسانسور در ایران

تحقیق کاربرد آسانسور و  تاریخچه صنعت آسانسور در ایران
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 23940 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 92

تحقیق کاربرد آسانسور و  تاریخچه صنعت آسانسور در ایران

بخش اول

آسانسور

1- تعاریف

آسانسور  : وسیله ای ایست متشکل از کابین و معمولاً وزنه تعادل و اجزاء دیگر که با روشهای مختلقی مسافر (نفر) یا بار یا هردو را در مسیر بین طبقات ساختمان جابجا می کند.

آسانسور کششی : آسانسوری است که حرکت آن بر اثر اصطکاک بین سیم بکسل و شیار فلکه کشش،به هنگام چرخش آن،توسط سیستم متحرکه انجام می شود.

آسانسور هیدرولیکی : در این نوع آسانسور عامل حرکت کابین،سیلندر و پیستون هیدرولیکی است و ممکن است وزنه تعادل نیز داشته باشد و معمولاً برای ارتفاعات کم و سرعتهای کم کاربرد دارد.

بالاسری : فاصله قائم بین کف بالاترین توقف تا زیر سقف چاه آسانسوررا بالا سری گویند.این فاصله برای جلوگیری از برخورد تعمییر کاران یا اجزاء فوقانی کابین با سقف چاه پیش بینی میشود و اندازه آن متناسب با نوع و سرعت آسانسور از جداول استاندارد بدست می آید.

 

تابلو کنترل آسانسور :

مجموعه ای است شامل مدارهای فرمان و قدرت که وظیفه کنترل حرکت کابین و پاسخگوئی به احضار را بر عهده دارد،قسمت فرمان در انواع قدیمی از رله های متعدد و در انواع جدید عموماً از ریز پردازنده ها و سایر قطعات الکتریکی  ساخته میشود.

تعمیرکار :

فرد یا افراد مجاز و متخصص صاحب صلاحیت که وظیفه سرویس یا تعمییر آسانسور را به عهده دارند.

تراز طبقه شدن :

منظور از هم تراز شدن کف کابین با کف تمام شده طبقه در محل ورودی به آسانسور است.

سیستم اضافه بار :

در برخی از آسانسورها برای جلوگیری از اضافه بار حسگری را به شیوه های مختلف تعبیه می کنند تا هنگام   سوار شدن مسافر یا گذاشتن بار بیش از ظرفیت پیش بینی شده در کابین،ضمن اعلام خبر از حرکت آسانسور تا تخلیه بار اضافی جلوگیری شود.

سیستم ترمز ایمنی (سیستم پاراشوت) :

سیستم مکانیکی که ترجیحاً در قسمت زیرین یا بالای چهارچوب (یوک) کابین یا وزنه تعادل (در صورت لازم ) قرار میگیرد و در مواقع ضروری با افزایش غیر عادی سرعت فعال شده و سبب توقف کابین یا وزنه تعادل بوسیله قفل شدن کابین یا وزنه تعادل به ریلها می شود.

...

سطح مفید کابین:

سطح مفیدی است که برای ایستادن مسافر و یا گذاشتن بار به کار گرفته می شود و مقدارآن متناسب  با ظرفیت بار یا مسافر محاسبه می شود.(جداول 2 الف و ب )

شیر اطمینان :

 شیر هیدرولیکی است که هنگام سقوط یا افزایش ناگهانی سرعت درآسانسورهای هیدرولیک بکار می رود و هنگام افزایش جریان روغن بیش از خد مجاز،بسته شده واز سقوط یا افزایش سرعت کابین جلوگیری می نماید.

ضربه گیر (بافر) :

 وسیله ای ارتجاعی است که برای جلوگیری از اصابت کنترل نشده کابین و یا وزنه تعادل به کف جاهک به کار میرود و طوری طراحی و انتخاب می شود که قسمتی از انرژی جنبشی کابین را مستهلک کند.ضربه گیر لاستیکی تا سرعت 1 متر بر ثانیه،ضربه گیر فنر حلقوی تا سرعت 6/1 متر بر ثانیه و ضربه گیر هیدرولیک برای هر سرعتی قابل استفاده است.باید توجه داشت  که ضربه گیر برای متوقف کردن کابین در سقوط آزاد طراحی نشده است.

طبقه اصلی ورودی :

 منظور طبقه ایست که ورودی افراد پباده به ساختمان از آن طریق انجام می شود و معمولا هم تراز خیابان است.چنانچه در ساختمانی دسترسیهای اصلی مختلفی به یک آسانسور وجود داشته باشد پائین ترین آنها طبقه اصلی محسوب می شود.

طول مسیر حرکت :ارتفاع بین کف طیقه اصلی ورودی تا کف بالاترین طیقه توقف آسانسور،طول مسیر حرکت نامیده میشود.

کابین :

جزئی از آسانسور است که مسافر،بار یا هردو را در آن جای میدهد کابین دارای کف برای ایستادن،دیواره هایی برای حفاظت مسافرین یا بار،سقف و معمولاً دارای درب می باشد.

...

دانلود تحقیق کاربرد آسانسور و  تاریخچه صنعت آسانسور در ایران






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق کاربرد آسانسور و تاریخچه صنعت آسانسور در ایران ,

محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دانلود محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پایانی
دانلود پروپوزال
دانلود گزارش کار آموزی
دانلود پاورپوینت
دانلود پرسشنامه
دانلو
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 521 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

عنوان: دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 20 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت

و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد.

این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل سوم این كتاب با عنوان  "محیط بازاریابی"  در 20 اسلاید می باشد

كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شاملبخشهای عمده  زیر است:

مقدمه

محیط بازاریابی

نیروهای اصلی محیط خرد شركت

شركت

تأمین كنندگان

واسطه های بازاریابی

مشتریان

رقبا

اجتماع

نیروهای اصلی در محیط كلان شركت

محیط جمعیت شناختی

محیط اقتصادی

محیط طبیعی

محیط فن آوری

محیط سیاسی

افزایش تأكید بر عملهای مسئولانه اخلاقی و اجتماعی

محیط فرهنگی

پاسخ به محیط بازاریابی

 

مقدمه این فایل:

بازاریابی در محیطی مستقل عمل نمی كند، بلكه محیط آن پیچیده و كاملاً در حال تغییر است.

دیگر بازیگران این محیط مثل تأمین كنندگان، واسطه ها، مشتریها و مردم ممكن است له یا علیه شركت عمل كنند .

نیروهای محیطی اساسی یعنی تركیب جمعیتی، اقتصادی، طبیعی، فن آوری، سیاسی، و فرهنگی، فرصتهای بازاریابی

را شكل داده، تهدیدهایی مطرح می كنند، و بر توانایی شركت در چگونگی خدمت رسانی به مشتریان

و برقراری رابطه سودمند با آنها تأثیر می گذارند. برای درك بازاریابی و تهیه استراتژیهای مؤثر،

ابتدا باید محیطی كه بازاریابی در آن انجام می شود را بشناسیم.

دانلود محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) ,

شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

دانلود شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پایانی
دانلود پروپوزال
دانلود گزارش کار آموزی
د
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1244 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31

شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

عنوان: دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 31 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت

و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دوم

این كتاب با عنوان  "شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری"  در 31 اسلاید می باشد

كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

برنامه ریزی استراتژیك در سطح شركت: تعریف كردن نقشهای بازاریابی

تعریف مأموریت بازار گرا

مشخص كردن اهداف و مقصودهای شركت

طراحی پرتفولیو كسب و كار

تجزیه و تحلیل پرتفولیو فعلی كسب و كار

ماتریس رشد -سهم گروه مشاورین بوستون

ایجاد استراتژی برای رشد و كوچك كردن

شبکه توسعه محصول/بازار

برنامه ریزی بازاریابی: همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری

همكاری با دیگر بخشهای شركت

مدیریت استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی

تقسیم بازار

هدف گیری بازار

تثبیت موقعیت در بازار

چهار پی آمیخته بازاریابی

تحلیل ، برنامه ریزی، اجرا وكنترل بازاریابی

تحلیل بازاریابی

برنامه ریزی بازاریابی

محتوای یك برنامه بازاریابی

پیاده سازی بازاریابی

كنترل بازاریابی

بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی

دانلود شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمس,

بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دانلود بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پایانی
دانلود پروپوزال
دانلود گزارش کار آموزی
دانلود پاورپوین
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 289 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32

بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

عنوان: دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 32 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی

در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل اول این كتاب با عنوان  "بازاریابی؛

مدیریت رابطه سودمند با مشتری"  در 32 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فر,

تاريخ : 18 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : حسین | بازدید : <-PostHit->
مروری بر بازارها و نهادهای مالی

دانلود پاورپوینت مروری بر بازارها و نهادهای مالی فرمت پاورپوینت(قابل ویرایش)

دانلود مروری بر بازارها و نهادهای مالی

دانلود پاورپوینت مروری بر بازارها و نهادهای مالی فرمت پاورپوینت(قابل ویرایش)
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پایانی
دانلود پروپوزال
دانلود گزارش کار آموزی
دانلود پاورپوینت
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود کتاب
د
دسته بندی مالی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 393 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45

مروری بر بازارها و نهادهای مالی

عنوان: دانلود پاورپوینت مروری بر بازارها و نهادهای مالی

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 45 اسلاید

دسته: - مدیریت مالی- مدیریت سرمایه گذاری - سازمانهای پولی و مالی

این فایل در زمینه بازارها و نهادهای مالی بوده و در 45 اسلاید طراحی شده است که می تواند به عنوان سمیتار در کلاس

(ارائه کلاسی) درسهای بازارها و نهادهای مالی- مدیریت مالی- مدیریت سرمایه گذاری- سازمانهای پولی و مالی

در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و حسابداری موزد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

بازارهای مالی

انواع بازارهای مالی

بازارهای خارج از بورس و بازارهای سازمان یافته

اوراق بهاداری که در بازارهای مالی معامله میشوند

اوراق بهاداربازار پول

 اوراق بهادار بازار سرمایه

  اوراق بهادار مشتقه

اوراق بهادار مشتقه

سفته بازی(سوداگری)

مدیریت ریسک

ارزشگذاری اوراق بهادار در بازار مالی

استفاده از اطلاعات برای تصمیم گیریهای مالی

کارایی بازار

اطلاعات نامتقارن

بازارهای مالی جهانی

یکپارچگی جهانی

یکپارچه سازی بازار مالی در اروپا

بازار ارز

نقش نهادهای مالی در بازارهای مالی

نقش نهادهای سپرده پذیر

بانکهای تجاری

نهادهای پس انداز

اتحادیه های اعتباری

نقش نهادهای مالی غیرسپرده پذیر

شرکتهای تامین مالی

صندوقهای مشترك سرمایه گذاری

شرکتهای اوراق بهادار

شرکتهای اوراق بهادار

صندوقهای بازنشستگی

مقایسه نقش نهادهای مالی

منابع  اصلی وجوه و کاربردهای آن در موسسات مالی

رقابت بین نهادهای مالی

ادغام نهادهای مالی

تاثیر ادغام بر ارزش گذاری

گسترش جهانی از طریق نهادهای مالی

دانلود مروری بر بازارها و نهادهای مالی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مروری بر بازارها و نهادهای مالی ,

تجزیه و تحلیل اقتصاد/ بازار (فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل اقتصاد بازار (فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دانلود تجزیه و تحلیل اقتصاد/ بازار (فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل اقتصاد بازار (فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پایانی
دانلود پروپوزال
دانلود گزارش کار آموزی
دانلود پاورپوینت
دانلو
دسته بندی مالی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 506 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14

تجزیه و تحلیل اقتصاد/ بازار (فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

عنوان: دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل اقتصاد/ بازار (فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دسته: مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته- مدیریت مالی-حسابداری- اقتصادفرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 14 اسلاید

کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و عسکر نوربخش از جمله منابع مهم درس مدیریت

سرمایه گذاری در سطح کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. این فایل شامل پاورپوینت  فصل دوازدهم

 این کتاب با عنوان  تجزیه و تحلیل اقتصاد/ بازار " بوده که در  14 اسلاید طراحی شده و شامل بخشهای عمده زیر می باشد:

اقتصاد و بازار سهام

رابطه میان چرخه تجاری و قیمت سهام

عوامل تعیین كننده قیمت سهام

جریان سود سهام

استفاده از چرخه تجاری برای پیش بینی بازار

استفاده از متغیرهای کلیدی برای پیش بینی بازار

استفاده از مدلهای ارزشیابی برای پیش بینی بازار

دانلود تجزیه و تحلیل اقتصاد/ بازار (فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تجزیه و تحلیل اقتصاد/ بازار (فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش) ,

بازارهای کارا (فصل دهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دانلود پاورپوینت بازارهای کارا (فصل دهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دانلود بازارهای کارا (فصل دهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دانلود پاورپوینت بازارهای کارا (فصل دهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پایانی
دانلود پروپوزال
دانلود گزارش کار آموزی
دانلود پاورپوینت
دانلود پرسشنامه
دانلو
دسته بندی مالی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 421 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14

بازارهای کارا (فصل دهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

عنوان: دانلود پاورپوینت بازارهای کارا (فصل دهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دسته: مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته- مدیریت مالی-حسابداری- اقتصادفرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 14 اسلاید

کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و عسکر نوربخش از جمله منابع مهم درس مدیریت

سرمایه گذاری در سطح کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. این فایل شامل پاورپوینت  فصل دهم  این کتاب با عنوان

 بازارهای کارا " بوده که در  14 اسلاید طراحی شده و شامل بخشهای عمده زیر می باشد:

     مقدمه

مفهوم بازار کارا

بازار کارا چه زمانی به وجود خواهد آمد؟

اشکال مختلف بازار کارا

شکل ضعیف بازار کارا

شکل نیمه قوی بازار کارا

شکل قوی بازار کارا

      سطوح تجمعی کارایی بازار و اطلاعات مربوط به هر سطح

کاربردهای فرضیه بازار کارا

      وظایف مدیران پرتفلیو در بازارهای کارا

دانلود بازارهای کارا (فصل دهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بازارهای کارا (فصل دهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش) ,

تئوری بازار سرمایه (فصل نهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دانلود پاورپوینت تئوری بازار سرمایه (فصل نهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دانلود تئوری بازار سرمایه (فصل نهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دانلود پاورپوینت تئوری بازار سرمایه (فصل نهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پایانی
دانلود پروپوزال
دانلود گزارش کار آموزی
دانلود پاورپوینت
دانلود پرسشنامه
دسته بندی مالی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 933 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31

تئوری بازار سرمایه (فصل نهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

عنوان: دانلود پاورپوینت تئوری بازار سرمایه (فصل نهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دسته: مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته- مدیریت مالی-حسابداری- اقتصادفرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 31 اسلاید

طراحی با شکلهای بسیار زیبا

کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و عسکر نوربخش از جمله منابع مهم درس

مدیریت سرمایه گذاری در سطح کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. این فایل شامل پاورپوینت  فصل نهم

 این کتاب با عنوان  تئوری بازار سرمایه" بوده که در  31 اسلاید طراحی شده و شامل بخشهای عمده زیر می باشد:

مقدمه

مفروضات تئوری بازار سرمایه

معرفی دارایی بدون ریسک

ترکیب دارایی ها با ریسک و بدون ریسک

امکانات قرض دهی

امکانات وام گیری

پرتفلیو بازار

خط بازار سرمایه

شیب خط بازار سرمایه

خط بازار اوراق بهادار

مدل قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای (CAPM)

اوراق بهادار زیر ارزش ذاتی و بالای ارزش ذاتی

تئوری قیمت گذاری آربیتراژ

دانلود تئوری بازار سرمایه (فصل نهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تئوری بازار سرمایه (فصل نهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش) ,

بازارهای اوراق بهادار (فصل سوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دانلود پاورپوینت بازارهای اوراق بهادار (فصل سوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دانلود بازارهای اوراق بهادار (فصل سوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دانلود پاورپوینت بازارهای اوراق بهادار (فصل سوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پایانی
دانلود پروپوزال
دانلود گزارش کار آموزی
دانلود پاورپوینت
دانلود پرسشنام
دسته بندی مالی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1005 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17

بازارهای اوراق بهادار (فصل سوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

عنوان: دانلود پاورپوینت بازارهای اوراق بهادار (فصل سوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دسته: مدیریت مالی-حسابداری- اقتصاد

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 17 اسلاید

طراحی با شکلهای بسیار زیبا

کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و عسکر نوربخش از جمله منابع مهم درس مدیریت

سرمایه گذاری در سطح کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. این فایل شامل پاورپوینت

فصل سوم این کتاب با عنوان بازارهای اوراق بهادار " بوده و شامل بخشهای عمده زیر می باشد:

اهمیت بازارهای مالی

وظایف بازارهای مالی

بازارهای اولیه (Primary Market)

موسسات تأمین سرمایه (Investment Banker)

فرایند عرضه اولیه عرضه اوراق بهادار   

بازارهای ثانویه (Secondary Market)

ساختار بازارهای ثانویه

طبقه بندی بازارهای مالی

شاخص های بازار (Market Indexes)

 

دانلود بازارهای اوراق بهادار (فصل سوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بازارهای اوراق بهادار (فصل سوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش) ,

<-BloTitle->
<-BloText->